I did once

Idag är ingen bra dag. Ont i halsen som fan och har anlagligen fått feber igen. Kul.
Släpad emig till skolan och hade först foto där jag fixxade med mina bilder till caféet, sen mediekunskap med ekonomigrejs. Lång håltimma där trion jobbade på med caféet, måånga svordomar och jag fick ceperycket som även fastnade på film ^^
Fortsatte med det under estetisk verksamhet innan vi slutade 15.20. Då var jag iallafall helt klar! Underbar känsla!

Kom hem, pluggade ekonomi och gjorde spaghetti carbonara till mig och Michelle. Nu har jag kollat på Efterlyst som gick igår och nu blir det OC. Får se hur mycket skola det blir imorn, mår kasst som fan :(

Hoppas att te räddar mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback