Du behöver hjälp

Jag sitter i soffan med Michelle och kollar fjortisbloggare, rätt intressant ;)

Vi va ute på promenad i en timme förut, gick väl runt hela Ska i princip fast gjorde ett stopp på Mop så nu har jag fått en rundvisning där, naajjs!

 

Såg att Amanda hade lagt ut bilder från gårdagen på facebook, var ju rätt mysiga bilder, men ta inte med kameran nästa helg är du snäll ;)

 

Ska dricka te och kolla på Wallander - prästen som börjar klockan nio, hoppas fan attd et är nått o ha! Men kul med en deckare man inte vet hur det går för en gångs skull ;) Ha de najs!

 

P.S. Ska ta till mitt superhemliga vapen för att dölja delar av min kropp tills imorgon, kyss!



Kommentarer
Evelina säger:

hahaha, hmm.. delar av din kropp.. vad har ni gjort nu? ;D

2011-03-06 | 21:25:04
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
amanda säger:

Kan inte lova något med kameran nästa helg.. förhoppningsvis smyger jag med den även då ;D

2011-03-06 | 22:27:43
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback