Dinner in 30 minutes

Tjeena!
Jag va i skolan idag! Började med o vakna försent men hade resurstid först på dan och den är inte obligatorisk så hann i tid för att göra de jag skulle ändå, dvs skriva ut min logga på flexi. Sen hade vi mediekunskap i en timme och mat och nu ska ni få höra. Jag åt skolmateN! Inte ens Amanda gjorde de :O De va pannkakor :):)
Sen hade vi matte i albert einstein salen (cooolt) i typ 30 min? Sen vandra vi vidare mot aulan för o se estettreornas slutproduktion A Coded Heart - until death do us part. Den va asbra!

Efter skolan så drog trion (så skönt att vi kommit på ett namn för oss tre för de är jobbigt o skriva jag, Amanda & Evelina jämt), till city gross och sen donken för o köpa glass. Där stack Amanda :(:(  Jag följde Evelina till bussen, tjöta med Jenny x2 & Zofia innna jag skuttade hem till Michelle. Jag började plugga ekonomi, sen stack Michelle till Falköping och jag började fota.

Nu ska jag ta ut tvätten sen göra Carbonara, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback