And I know that my heart will go on

Och nu til ett ordentligt inlägg om dagen. Idag var jag i skolan klockan åtta för att vi är tvunga och gå på obligatorisk extramatte, surt. Men när jag kom till skolan fick jag ett sms av Felicia där hon berättade om en dröm hon drömt om mig inatt, hahah den va aswierd xD Ingen vill veta, ingen får veta ;) Hur som helst matten va slut vid 9 och då hade vi rast i en halvtimme då Evelina spenderade lite tid med Joel och jag glodde på Samuel. Värt. Halv tio började mediekunskapen då vi snacka om den där radion och hej o hå. 30 min rast igen då de va lunch, liksom de flesta andra dagar tittade Amanda och EVelina på min tallrik som var helt orörd. Sen kom jag på en skitbra idé! Idag fanns det nämligen mjukt ljust bröd men man fick bara ta en per person stog det övanför korgen. Men lite längre bort stog en till korg och eftersom jag inte tagit någon ur den korgen knallade jag iväg med två brödbitar utan dåligt samvete, perfekt :D

 

Sen börja matten vid 11, räknade på tills klockan va 12.20. 10 min rast och under den tiden låste vi in Viktor i skyltfönstret så aa de va rea på honom idag ;) Sen expo, jag jobbade ikapp Amanda som haft en lektion mer än mig, rätt bra gjort ;) Och trollade passade jag på o göra åxå ;) Kolla in bilden på Viktor och filmen på mig här. Där finns åxå en film på en jättefin låt jag och Amanda kompade igår medan vi väntade på EVelina som hade nationellt prov i engelska ;)

 

Sen var dagen slut och jag har inte gjort så mycket mer idag, jag och Michelle såg på Shutter Island förut och nu fattar jag den filmen till 100%! När filmen va slut va Michelle ledsen och sökte  tröst hos mig, jag asgarva åt henne!

Nu är jag redigt trött! Ska lägga mig tidigt idag men först blir det lite Titanic och choklad (L)
Leonardo DiCaprio några år yngre än vad han är i Shutter Island ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback