What the Black Pearl really is, is freedom

Och i detta fallet kan man byta ut the Black Pearl mot 18 år istället, för det är frihet :D

Seg som jag är så gör jag inte ett inlägg om den bästa dagen i mitt liv förrän nu men ah, jag kommer få göra flera inlägg för jag har långt ifrån alla bilder att visa i bara detta :)

Men okej kan ju säga att jag började torsdagen (dagen innan) med att bli sjuk -.- Så knarkade alvedon både den 23 & 24 juni och den sistnämnda dagen är den jag fyller år på, på midsommarafton till på köpet åxå :D

På morgonen kommer mamma, pappa & Emelie och sjunger och har med sig en tårtbit till mig. Av mamma & pappa fick jag 5000 kr o ha till Englandsresan, stoooooooort tack! Av syrran fick jag en jättefin berlock till Pandora-armbanden, dock hade jag inget sånt då men Emelie hade tjötat hela dagen innan om att om jag öppnade hennes först skulle jag veta vad Filip hade köpt till mig sen -.-

 

Hur som helst kl 18 i fredags kom de första vänner till mig i form av Felicia, Ronja, Michelle & Felicias pojkvän Daniel. Dom fyra hade med sig en kundkorg från netto med massa saker i som sen visade sig vara min present, haha det var roligt! Sen kom fler och fler och mitt i allt ringer Amanda och säger att hon & Evelina blir lite sena. Jaha tänkte jag och va inte jätteförvånad över det för dom har varit sena förut så jag antog att dom bara varit sega med o fixxa i ordning sig ;)

 

Det bjöds först på mat och tillslut kom även Evelina & Amanda och först så säger dom grattis och allt och sen frågar dom efter en guldpenna? Hahah herregud dom två asså men jag tog fram en guldpenna och dom försvann haha!

När dom väl kommer ut igen så fick jag min present, men vad det var tänker jag inte skriva här för den är så speciell att den kräver ett eget inlägg!

 

Kvällen rulla vidare och jag började öppna mina paket jag fått :) Och ett inlägg med allt jag fått och kort på det kommer sen!

 

Hela kvällen var iallafall asroligt och när jag öppnat alla paket färdigt så spelade Joel gitarr och alla sjöng ja må hon leva för mig :)) Sen festade alla på och vi dansade runt midsommarstången och sen senare på kvällen kom även 6 st oinbjudna gäster och dansade runt den. Dock var detta mina föräldrar, Moas föräldrar och Matildas föräldrar och tillslut var alla mina kompisar där och dansade runt midsommarstången med dom, plus sjöng en snappsvisa fast ingen hade snaps just då :P Sen sjöng alla för mig igen och sen hissades jag högt upp i luften, och det var fanimig skitläskigt! Speciellt eftersom jag inte var helnykter (a)

 

Sen fortsatte kvällen och senare bjöds det på tårta och då sjöng alla för mig, igen! Haha och seen sabbades min röst tack vare förkylningen jag hade.. Det spelades lite för sjungvänliga låtar så eh jaa jag är fortfarande hes, trots att två dagar har gått ;)

 

Så småningom började musiken spelas mindre och mindre och tillslut sov 11 pers över hemma hos mig, vi somnade runt 04.00, eller nej vi la oss då iallafall ;) Efter en sjuuuukt najs kväll.

Tack som fan till alla som var där och firade mig, ni är guld värda allihop och jag älskar er!



Jag & Druffsen i början :)


Äckel-Joel & Söt-Evelina & Jocke (halsen av han iallafall)
Bör sägas att Jocke är en gitarr


Martin, Schmuel & Nisse-gris är på G :)


Jag provar min ena födelsedagspresent, såpbubblor :D


Mina fina! ♥


Erik och midsommarstången :)


Dans :)


Kaos :)


Jensy & Jag på natten, ingen vet vad klockan är :P

Detta var ett urval från Jensys bilder, fler kommer, tro mig!

Kommentarer
Evelina säger:

HAHAHA, druffsen.. hahha

och först; dans..

Kaos

HAHAHA, asså.. du är ju för goer!

Oc sjukt mycket tack för en sjukt bra fest! Du är sjukt bra, sjukt vad mycket sjukt det blev här nurå!

Du är sjukt hes ock.. :D

Pusssss :* <3

2011-06-26 | 22:49:04
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
kurdisk muslimsk tjej <3 säger:

dansar ni runt trädet som något heligt?

2011-07-07 | 04:49:19
Bloggadress: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Jenny säger:

åhåååå mysigt :D hihi bilden på oss är SÖÖÖÖT <3

2011-07-20 | 21:40:02
Bloggadress: http://galenelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback