For your own good, don't take this seriously

I'm really bad at this. Hm sorry men jag ska skärpa mig, I swear!
Ehm.. Typ
Hur många gånger har jag sagt de nu egentligen?
Har jag sagt att jag vart i Falsterbo? Dock bara i fyra dagar det här året men på torsdagen kom vi ner och samma kväll gjorde jag min premiär-utgång som 18-åring. One word: GALET!
Tänker inte gå in på detaljer.
Kan säga för o lugna vissa hjärnor att lördagen blev bättre, dock beroende vad man väljer att lägga fokus på ;)
Men vad fan, de är bara Falsterbo en gång om året! Och dessutom är det bara en gång som det är första-året-i-Falsterbo-som-18-åring soo..
Confused över bildvalet? Det är inte jag! :D
Har jag nått kul o säga? Hm nej. Eller jo i helgen var jag & mamma i Skåne, två dar för länge. Vi åkte ner för o prova en häst, och efter många om och men hjälpte vi den hästen tillbaka till sina förra ägare som var skitlyckliga över att ens få reda på var hästen befann sig. Det kändes skönt o hjälpa dom med det :) Speciellt med tanke på hur mycket den hästen betydde för dom :) Haha nån som har tröttnat på att jag typ snackar dolt? Eller alltså typ säger 1% av vad som hänt? Haha lika bra att ni vänjer er ;)
Imorn drar jag till Skövde, jag vill tatuera mig!!!!!! Jag har kommit på tre nya små fina som jag vill göra.. En är jag 110% säker på, den andra är jag 99% säker på, har bara inte kollat hur rätt det skulle bli och den tredje vet jag vad jag vill göra men inte fullt ut. En till sak som saknar detaljer? Kanske ska bli min nisch för den här bloggen? melindas - the blog without details
Hmm.. I don't think so.
För när jag läser saker vill jag ha detaljer.
Nej usch fy bort med den dumma affärsidén.
Eller det var de ju inte heller.
Och medan jag ändå håller på får jag skylla babblandet på syrrans fanta som jag nyss drack.
Trots att den var oöppnad ska det inte få ge vika för mina misstankar.
Jag ska misstänka henne, eller the coca-cola company.
Bellatrix Lestrange är dum, samtidigt som hennes stil på nått sätt är cool.
Fast.. De här är ju inte Bellatrix. De är jag och min syster. För några år sen. Vilket ni kan se på min systers ridbyxor. Hmm. Tur att tiderna förändras, på ett sätt.
Nothing personal!
Och just dom där orden känner jag igen från..
P-----s.
Emelie o jag
Okey, that's enough!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback