Flashbacks

Klockan är 04.00 och jag är expert på o vända på dygnet, jao!
Va hos Matilda förut och kolla på Flickan som lekte med elden i tre timmar, myys!
Kom hem och fick för mig att jag skulle kolla på Anne Franks dagbok.
Ingen bra idé.
För nu har jag ont i hela kroppen och jag vet sen innan att jag skulle stängt av så fort de blir avslöjade men nej, självklart gjorde jag ju inte de.
Så nu kommer jag drömma mardrömmar resten av natten.
Jag hatar Hitler.
Kan ju säga att det hugger till rätt bra i mig när tåget rullar in i Birkenau. Under scenerna som följer de närmsta 5-10 min tänker jag bara "där har jag gått, där har jag gått, därifrån är jag med på kort."
En resa jag aldrig kommer ångra, men att sen se på film vad som verkligen hände där jag själv har gått är inte kul. Dock något alla borde göra.
Ändå är förintelsen det ämne som intresserat mig mest från att jag gick i 6an.
Ska försöka sova nu.

Kommentarer
Evelina säger:

GAH, Anne Franks dagbok vill jag se.. men den finns ju inte att ladda ner? :oo

2011-07-26 | 12:08:10
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback