Without my eyes

Tja, längesen. Nästan iallafall.

Syrran och jag sov i lägenheten men jag glömde mina glasögon hemma -.- Så imorse eller vid 11 så ringer de på dörren men jag ser inte genom kikhålet vem det är så jagh fick ropa på syrran så hon fick kolla innan jag vågade öppna. En ögonoperation skulle sitta jäävligt fint. TÄnk o vakna upp på morgen, bara öppna ögonen och seee :O
Men men snubben var från senäte och gav mig nyckel så att även jag & Michelle kan boka tvättid ;)

Snart ska jag till optikern på synundersökning och beställa nya linser.
Vad underbart de vore o kunna säga att det skulle vara sista gången.

Kommentarer
Ronja säger:

Kom hit någon dag då så hänger jag upp mina lakan på väggarna igen! :D

Och förresten så skickade jag en kommentar igår, men jag tror inte att din blogg vill samarbeta :( jag tänkte säga att det finns en tjej som kan bota din ensamhet i skara, Ronja heter hon :)

2011-01-10 | 16:21:07
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/
Evelina säger:

Vadå tog bort? ne?!

det står att den va lite längre, inte intelängre xd

haha

2011-01-10 | 19:14:33
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback