Was born

Av någon anledning vägrar texten dela in sig i mina stycken
Sitter här i skolan för första gången på.. Ett tag. Orkade inte räkna. Evelina sitter en bit bort och utvecklar sina kunskaper i illustrator, hon försöker nog göra en ny header till sin blogg. Hon sa att jag skulle hjälpa till och det har jag faktiskt gjort. Jag sa att jag tyckte att hon skulle ha färgen rosa. Ska kanske tillägga att jag menade babyrosa. Undrar om hon blir glad då? Eller ska jag hålla tyst, hmm.. I sånahär lägen hade det varit ganska kul att vara tankeläsare.

Igår skulle jag sovit i Skara men blev inte så. När jag kommer dit inser jag att jag har glömt min plånbok med busskort i hemma -.- Jag ska nämligen åka hem efter skolan idag och sova där för jag börjar så sent imorgon. Så det var bara att packa ihop gympakläder och ta på sig kläder jag skulle ha i skolan och åka hem igen. Tidigt upp idag men jag var faktiskt väldigt pigg! Redan klockan 05.00 vaknade jag av mig själv och när klockan sen började ringa klockan 06.00 så var jag fortfarande pigg. Märkligt.
Träffade min vän Felicia på bussen sen, tur det annars hade det varit väldigt tråkigt att åka buss. in iPod låg s fint i lägenheten och urladdad dessutom.
Idag började jag 8 med gympan. Vi och Eltreorna skulle köra hinderbana. Många gav upp ganska snabbt och gick. Men jag och EVelina roade oss med att göra kullerbyttor över tjockmattorna.
Engelska där jag trodde att blankets betyder blanketter men det betyder filtar. Tur att jag blev rättad på engelskalektionen och inte gjorde bort mig någonstans utomlands. Samma sak med hedgehad (tror det hette så iallafall) trodde jag var häcksax men det var igelkott. Herregud.
Hade samhäll och vi brörjade titta på Rapports årskrönika sen går ett konstigt larm och alla brjade snacka om att det var tjuvlarmet. Hemskt många tjuvar det larmet måste reagerat på då för de går ju inte bara en elev på skolan. Men det var någon kabel och vi kunde fortsätta med årskrönikan.
Längesen jag skrev ett såhär långt inlägg.
Har foto kvar sen åker jag hem. Puss
Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback