Told you he was telling the truth

Drömde, vaknade och nu kan jag inte somna om. Kul.

Har någon (o)vettig människa läst igenom hela min årsresumé föresten? För de har inte ens jag orkat med xD Jag har skrivit den (höhö smart där melinda) men de är inte samma sak som att läsa igenom den.

finns de någon som alltid läser igenom sina inlägg innan dom publiceras? För det gör inte jag vilket vissa kanske märkt på satvningen och vissa formuleringar ibland.. hölhö

undrar hur många fel det är id et här inlägget? Och svenska lärare säger att dom som bloggar skriver åxå bättre.. hmmm..

nu börjar min mage kurra som pricken över i åxå.

Nån som märkt att jag ändrade namn på min "vardagskategori" för ett tag sen? Jag har ändrat från "It's about me" till "A pirates life for me". Det nya namnet är ganska passande eller vad säger ni som nån gång råkat ut för ett inlägg med sånahär bilder:



OBS! Dead man's chest hade premiär då kändisarna och hela packet gick på röda mattan på min födelsedag (24 juni 2006). Och nu fick alla som läst detta inlägget en liiiiten smak på hur dom inläggen ser ut med enbart detta tema.

We're devils and black sheep, really bad eggs
Drink up me hearties, yo ho

Kommentarer
f säger:

din gitarr bör fixas omgående om vi ska kunna spela tillsammans!



vi ska till torrevieja som ligger på östkusten lite söder typ. har inte så bra koll haha :D

2011-01-04 | 12:07:20
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/
Evelina säger:

haha, jag läste hela din årsresume:D

Det va kul ju ;)

2011-01-04 | 23:17:43
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback