Scream

Tjenare tjenare,

Igår var Ronja och Felicia hos oss i vår fina lägenhet. Våra första kompisar som kom dit. Det var jättemysigt och vi fick en fin teburk med pirates tema och lagade spaghetti med köttfärssås. Nu har jag och Michelle mat så de räcker för resten av hela nästa vecka ;)
När dom åkte hem diskade vi upp allt innan vi tog fram persikohalvor och pommac och såg på Dear John. Den var sjukt fin och så grät vi så klart. Vi har lipat ill varenda film vi kollat på den här veckan och bestämde då att de måste bli ändring på detta. Vad gör vi? Jo sätter på Allt för min syster, vilket är den nästan sorgligaste film jag sett! Sen gick vi o la oss.
Idag ska vi nog titta på Pojken i randig pyjamas. Senast jag såg den grät jag så mycket att jag inte fick nån luft.
Sitter förövrigt i skolan och driver vidare trenden med o blogga i skolan. Om 20 min ska min klass vara på Sklt på studiebesök. Sen ska jag påbörja övertalning om att jag, Amandis och Evelinis ska gå o käka thaimat!
Hörs när jag är hemma igen, puss ha en bra dag!

Kommentarer
Evelina säger:

.....

vill jag ens svara på den kommentaren?!?!

2011-01-20 | 21:19:36
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback