Remember

Goddagens

Idag var jag uppe vid elva typ, kollade repisen på fångarna på fortet sen en sväng in i duschen. Jag vill ha långt hår :(

Öh ja hur den meningen passa in här vet jag inte. Det är mycket jag inte vet men försöker ta reda på ibland. Hmm, kul att mitt stjärntecken heter cancer på engelska. Känns lite ostadigt inför framtiden måste jag säga. Rätt dåligt påhitt av det engelska språket och utsätta stackars människor födda på sommaren för sån skit. Onödigt. Och hela de här stycket var åxå ganska onödigt.

 

Kom precis ut från solariet! Så u-underbart skönt o få ligga där en bra stund igen :) Så nu är jag nog lite brun igen men inte mycket :/ Fast sånt ska man själv inte uttala sig om egentligen, för jag tycker aldrig att jag är brun.

Äsch ska börja packa min väska så ökar oddsen för att jag är i god tid till bussen sen, åker till Skara om några timmar. Vålnader av surfare. Bara en liten parentes de där, Sjukhus gjord av Kent spelas just nu. Den är bra.

 

Ska sluta snacka skit oc göra något vettigt istället, som o kolla facebook. Ciao



Kommentarer
Evelina säger:

stördes.. du har ju långt hår -.-

2011-01-23 | 16:25:32
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback