Varför ska knapparna va där bak?

Tjenare tjenare.

Vilken dag.
Sov i lägenheten helt själv och det gick med hjälp av En plats i solen och Jocke Bergs ljuva stämma. Gick upp vid sju, sju liksom! I vanliga fall had ejag börjat promenera till bussen vid den tiden :O Duschade och slöade innan jag vandrade iväg till skolan vid 8, tog fem minuter. Tänk o se dit man ska redan när man går utanför dörrn, snacka om coolt!

Jag började egentligen 11 idag men var tvungen o knalla iväg till resurstiden och göra klart bildspelet och det blev klart utan missöden idag, skönt.
Sen var det lång rast. Jag, Evelina och Josefine började snacka om flintisar använder schampo eller vad dom nu gör rent huvudet med. Haha rätt ovärt men de va väldigt kul då xD Eller egentligen var de ju jag som funderade över detta men kom inte fram till något. Nu hade Josefine kollat det och tydligen tvättar dom skallen med tvål och ibland polering. Förklarar kanske varför alla flintiga skallar är så glansiga?

Sen började Evelina fundera över vad vi lyssnade på för musik när man gick i 6an. Då börjar hon sjunga på en låt jag aldrig hört förut, men jag skrattade så jag grät xD
Här är den haha :P


Hahahahaha sitter och kollar på Saltkråkan och Skrållan står och ska ta av sig tröjan och säger:
Mamma, kan du säga mig en sak? Varför ska knapparna va där bak, när jag är där fram?

Sen hade vi mediekunskap men den nya matteläraren kom dit och berättade om vårt nya schema på onsdagar, vi kommer ha mediekunskap tidigare på onsdagar och matte den tiden vi brukar ha mediekunskap nu så jag kommer gå mellan 09.45 och 12.05 varje onsdag.
Så vi hade ingen matte alls idag och slutade 12 idag med (:
Jag, Evelina och Amanda gick till Rocco och käkade pizza innan alla drog hem.

Nu har jag gjort klart en uppgift till mediekunskapen och ska göra en läxa till innan jag drar till Skara igen ;)
Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback