Make me feel

Tro de eller ej så har jag varit uppe i 2 timmar nästan! Jag gick upp vid 10 för o promenera ut med lillhunden. Kom hem och en kort stund efter blev det kortslutning för först inger pappa på mammas mobil och direkt ringer det på min mobil. Asså det blev kortslutning hos mig och inte i huset ;)
Hur som helst männsikan som ringde min mobil var Michellinis, iiihhhh ikväll börjar vårt liv på riktigt! Och imorn ska vi gå o köpa gymkort :):)
Sen så får vi väl börja bjuda in vänner för o titta på våran fina lägenhet :)
Idag ska jag bara slappa tills i eftermiddag då vi ska dra vidare till Skara.
Kanske hörs under dagen om det händer något annat kul ;)

Kommentarer
Evelina säger:

ÄNTLIGEN får vi se lägenheten? -.-''

2011-01-16 | 16:50:48
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback