I feel it in the water

Go morgon go MOOOOrgon.

Eller klockan är ju ett men jag gillar o sova. Har hört att man blir smal av o sova åxå, dock tror jag att det är en form av myt. Historia blir legend, legend blir myt.
Så en gång har det kanske varit sant. Hmm..

Vad händer idag? Jag ska nog ta på mig lite vettiga kläder. eller juste alla kläder är i lägenheten. jaja jag får väl åka naken dit, inget konstigt med de. Iallafall inte innan Adam & Eva skulle va knäppa och käka av de där äpplet och lyssna på en orm. Ormar är inte pålitliga.
Syrran ska iallafall sova över i Skara med mig idag så i natt var sista gången jag sov hemma fram till att helgen kommer.

Ska hitta på nått kul, kyss

Kommentarer
Evelina säger:

Ahaa, så syrran får komma dit men inte jag?!?!? ;)

2011-01-09 | 13:41:55
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback