För att vi andas, tänker, känner samma sak

Fy satan vilken tröttardag det har varit. Och ändå knallade jag hem från skolan tre timmar efter att vi slutat.. Är du sjuk dyker upp i mångas huvud men icke sa nicke. Jag, Evelina & Amanda stannade kvar o fotade i studion men Amanda stack efter en väldigt kort stund :( Jag och Evelina höll däremot på ett tag till och kvart i fem hade vi lagt in bilderna i datorn, ficxat Evelinas blogg och letat oss ut från medias mööörka korridorer. Det var verkligen så sjukt mörkt att man inte såg något.. Skitläskigt!
Är hur som helst hemma nu men ska sticka ner till tvättstugan o tvätta nu, hörs :)

Kommentarer
Evelina säger:

hohoo, det va läskigt :D

min film ligger på facebook, haha, sykt skön, o jag tycker du kan lägga ut din med :D

kom på att blåtand funkar väldigt bra på macdatorer :D

2011-01-27 | 22:12:09
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback