Det är okej att spåra ur

Gjorde ett försök att få min syster att gilla Saltkråkan och vara engagerad samtidigt. Mot slutet satt hon med ögonen på skärmen till sin iPod touch och spelade spel där istället. IG till Melinda.
Vi var och handlade förut och jag fattar inte riktigt hur jag tänker ibland. Jag köper lite för mycket godis men jag äter bara 10 bitar av det sen vill jag inte ha mer, har tröttnat då liksom. Varför ska jag då envisas med att köpa så mycket varje gång? Man vill ju att det ska ta slut samma kväll annars går man ju o trycker i sig massa under veckan och bara blir tjock. Näe jag får helt enkelt lista ut hur detta problem ska lösas..
Jag är skittrött, ska nog gå o lägga mig snart. Konstigt att sova i källaren igen..
Ses imorn!
Hoppas att internet i lögenheten fixxar sig snart åxå så att James (min nya dators namn) kan göra mig sällskap där. Datorn är döpt efter James Norrington från Pirates of the Caribbean, skräll. Och för att det är ett elegant namn. Och det ordet kom jag inte på själv, men instämmer.
Webbkameran på macdatorer är väldigt rolig, hahahaha.
Knäpp - Ful - Jag e söt (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback