Better than revenge

Började 09.45, slutade 12.00. Helt okej om du frågar mig. Hade betygsnack med Erica och jag ligger på VG+ i både mediekunskap och samhäll, i samhäll liksom! Hon tycker däremot att jag ska dra i en högre växel för att jag lätt kan få MVG i båda kurserna enligt henne. Kul o höra så nu ska jag börja tänka igenom det jag gör mycket mer :)
Drog hem och sorterade tvätt, diskade, lagade mat, dammsög mitt rum och slängde igång en tvättmaskin. Nu sitter jag här på kanten på soffan och väntar på att maskinen ska bli klar.
Om typ en timme kommer Michelle hem med Felicia och runt halv fem kommer Ronja åxå :) Myyys!

Kommentarer
Ronja säger:

Wiiihoooo, det var såååååå fint! <3

2011-01-19 | 20:39:19
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback