Your bride is the problem

Godmorgon, var faktiskt uppe vid 10 idag och gick ut med Lizzie direkt. Hon är nog eden enda i min familj just nu som verkligen älskar snön, wierd hund :P
Jag har käkat frukost och fick på behind the scenes på Alice i Underlandet på TV1000, att se Johnny Depp prata såhär på morgonen är en väldigt bra start på dagen :D Och det där lär ju mer som flingreklam eller nått men aa ni fattar ;) Om 10 min börjar Top Model som jag ska kika på och sen kanske de blir en vända i solariet. Idag händer ingeting förutom att en viss Hanna fyller 20 som jag sa igår så ska dit sen och gratta henne (:
Nån annan som har nått speciellt på schemat idag? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback