Tycker jag tycker ni

Kan ju säga såhär att jag och Michelle kollade på hela Oscarsgalan och den var slut halv sex. Då bestämde vi att vi skulle ringa och väcka nån och bestämde att offret skulle bli Felicia för hon borde ändå snart gå upp men vi fick prata med henne Eurovoice, kul. Hon skickade ett sms senare och frågade vad jag ville prata med henne om haha. Vi provade och ringa till Samuel men han svarade inte heller men skickade ett sms senare på morgonen och sa att han låg och sov och de va därför han inte svara ;)

Vi ringde Evelina och hon var vaken, hennes klocka ringer 05.30 så hon tjöta med oss lite och vi ville att hon skulle komma hit. När vi lagt på somna vi kanske vid halv sju och halv åtta ringer det som fan på dörren och utanför står Evelina pigg och glad haha! Jag och Michelle yr runt som yra höns och babblar fram och tillbaka massa saker men i tid kom vi, helt otroooligt!

 

Sitter nu hemma på håltimma med Amanda som skriver svenska uppsats, duktig kvinna ;) Evelina dumpade vi i tyskaklassrummet ;) Börjar halv tolv igen då de är dags för samhäll och sen svenska. Sen ska jag hem och inte göra nånting!

 

Ha de chill makrill ;)



Kommentarer
Evelina säger:

jaa, tänk att ni inte fick någon frånvaro i dexter nu! Tack vare mig! :D

mohaha, sov gott i natt nu ;) och va beredda klockan halv 8 :d köss :D

2011-02-28 | 16:45:41
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback