The Ghost

Sitter i skolan men jag slutade klockan 12. Höm och nu är klockan 15.25.

Har grejjat med keynoten en stund och evelinis har redigerat och laddat upp några coola bilder från när vi va i studion, dom ligger på facebook i Evelina Hemmings album det finns inget bättre skönhetsmedel än lycka.

Aja ikväll äre Zumba igen! Och om typ en timme kommer min pappa och hämtar min dator :( Fast aa de ska ju installeras lite program på den så de blir nog bra, när den kommer tillbaka.

 

Vad som händer mer idag vet jag inte. Jag och Evelina va hemma på håltimman förut och gjorde pannkakor och kolla på herkules. Nu blev jag sufgen o se på lejonkungen. Hmm.

 

Imorn lämnar Evelina landet för o dra till dom där thailändarna som tycker om att säga madame när man inte gör som dom vill. Om jag har tur har hon med sig en kimono med hem till mig iiiiiihhhh!

Puss ha de :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback