Or just slow it down

Ååååh nu är de loov! Har nog aldrig varit så glad över ett sport lov egentligen. Och man kan inte skriva på datorn med ett armband på ena armen. Det går inte.
Dagen började klockan 8 med svenska, skrev en uppsats sen vidare med mentorstid, engelska och media x2. Dagen rullade på rätt hyffsat. Sen på rasten innan mentorstiden fick jag en ros! Det är nämligen så att igår och idag är det rosutdelning på skolan där man kan köpa en ros och ge till nån.
Den får ligga på hyllan med fina kortet på mig och Tom :)
På rosen sitter en lapp med ett meddleande och där stog det
"Till coolaste tjejen: ingenting är någonsin försent, det har du lärt mig♥"

Då blev jag glad :)
Ska kolla lite på illusionisten nu sen drar jag mig mot falköping, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback