Olivgrön är den traditionella färgen för fred

Tjaa!

 

Klockan är 10.42 för o va exakt och jag sitter i skolan med en färdigskriven tidningsanalys på 7 sidor, äntligen! Ska bara ge den till Erica och sen ska jag slappa som fan på lovet. Helt sjukt vad mycket deadline vi har haft det senaste nu. Ska bli redigt gött med lov.

 

Jag har suttit sen halv nio i en data stol och knattrat på tangenterna och hjälp vad stel man blir när man ska gå o hämta ut den man skrivit, tackar gudarna för spotify.

 

Mer på schemat idag är estetisk verksamhet sen där jag ska måla klart en teckning. Hmm jag som är så bra på o måla.

 

Och en annan hemsk sak är att idag är inte Evelina i skolan. Första gången någonsin för hon har inte varit borta en enda lektion sen vi började skolan. Ganska bra gjort. Men aa man saknar ju henne lite iallafall.

 

Har åxå en viss känsla av att Amanda som sitter bredvid mig tänker "köra en Melinda och blogga i skolan" ;) Eller kanske inte. Svårt o bestämma sig den där bruden.

 

Ikväll ska jag äta mango och kolla klart på Psycho, ganska intressant o kolla på en film i svartvitt faktiskt.

Ha de sanatns chill, pöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback