Life is what you make of it

Nu har jag kommit hem från smyckespartyt i huset bredvid. Var riktigt roligt och våra grannar är inte kloka nånstans! Underbart ju :D

Vi köpte iallafall en sak hittills men mamma (och jag lite) blev så fäst vid alla smycken att vi nu ska ha ett eget nån gång inom mars månad, så om nån är intresserad av o komma så kan ni ju anmäla intresse iallafall :)

Smyckena som visas är från ett företag som heter Design Atenga där varje smycke kan göras unikt för varje person. Här är hennes sida på internet.

Ordspråket Life is what you make of it funderar jag starkt på o tatuera in i nacken.

 

Imorn är det en alldeles speciell Ronja-och-Melinda-dag, ska bli sjukt kul o träffa henne ordentligt igen :D Spana in hennes blogg där det senaste inlägget innehåller massa fina foton!

 

Vad jag ska göra nu vet jag inte, att lägga sig i solariet lockar ju lite men får se, ha de bra puss!

 

P.S. Chattade med Evelina på Facebook förut, den ungen är ju i Thailand så snacka om att jag blev glad när hennes chattruta blev blå!



Kommentarer
Ronja säger:

Woooho snart kommer du hit! :D

2011-02-15 | 12:36:31
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/
Evelina säger:

haha, vadå blå? :D

2011-02-15 | 16:23:03
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback