Life is for the living

Tjenna, seg dag.
Usch jag hatar verkligen det här. Kan ju säga såhär att jag skulle byta bort allt jag har nu för o spola tillbaka tiden innan jag hade Bella. Då jag tyckte dte var roligt att rida. För fan vad jag saknar det asså, varje dag. Ibland utan o tänka på det men de känns verkligen nu, ett liv med en saknad pusselbit.
Självklart så är jag inte missnöjd hur jag lever nu, tvärtom, jag mår jättebra. Men man kan inte komma undan det ändå.
Det är något jag alltid kommer att leva för, och jag hoppas att jag hittar tillbaka dit någon gång.
Jag o Tom i Floby Kommunmästerskap :)
Tom o Jessica

Kommentarer
Sofie säger:

klart du gör!!

2011-02-14 | 15:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback