I fell in to the ring of fire

Juste vad som hände igår!

 

Jag och Michelle vandrade till City Gross för o handla mat till middagen för våra föräldrar. När vi skulle betala så funkar inte Michelles bankkort och när vi provar mitt funkar inte det heller. Hepp ut och ringa föäldrarna och efter många om och men lyckades vi ändå få in pengar på korten så vi kan betala. Michelle hade räknat fel och min mamma hade glömt och sätta in pengar så aa.. Tiden rann iväg och Michelles kompis Mikael skulle hem till oss för dom skulle göra ett föredrag dom skulle hålla dan efter. Jag stack in i duschen, Michelle började göra pajdegen, jag kom ut ur duschen och fortsätte med degen, Michelle satte sig med Mikael och plugga. Sen städade hon sitt rum och aa herregud sen skulle all fyllning vi skulle ha i pajen stekas åxå. Men precis när jag tände sista stearinljuset ringde det på dörren och våra föräldrar kom. Och då hade vi gjort allt på en timme. Rätt bra gjort!

 

När jag däremot satte in pajdegen i ugnen så hade jag glömt och nagga den och skulle snabbt ta ut dne igen så trycker jag upp ena delen av handen i ugns taket. Jag skrek och snabbt till kylande vatten men där hade jag inte tid o stå speciellt länge så nu har jag fått en fin brännskada.

 

Men de blev en mysig kväll sen iallafall! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback