High Yummy

Goddag.

 

Är så jävla trött efter en heldag i Göteborg igår. Blö på denna dag men wiiieee på dagen igår :D Och jag har aldrig varit så nervös som när Lina och Tove skulle hoppa finalen i GP-ponnyn (tävling för c-ponnyer där de 10 bästa med bäst stilpoäng efter ett kval och en semifinal får hoppa i scandinavium). Tyvärr rev Tove ett hinder men blev åtta med det men stort grattis till Lina som blev tvåa! :)

 

Idag ska jag kolla klart på Pirates extramaterialet och sen.. Aah mat skulle sitta fint, puss!

 

P.S. Alexander Zetterman är fan inte dålig på o rida. Inte Rolf-Göran Bengtsson heller för den delen.



Kommentarer
Hanna säger:

A L E X <3

2011-02-27 | 15:12:03
Bloggadress: http://hannagarmenius.blogg.se/
Evelina säger:

hahahah, så fuuult xd ser du inte min min när jag tar av mig glasögonen? HAHAAHA

Mjaa, det kan du fundera på ;) :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2011-02-27 | 19:51:24
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback