Beauty and the Beast

Tjaaa!
Är hemma i Falköping nu, åkte hem med halv fyra bussen och sprang massa ärenden först, bl.a till optikern och kollade så mina nya linser så fina ut, de gjorde dom så jag har fått ett snäpp ännu mer frihet nu! Åkte vidare till Elionor och hämtade mitt och Michelles smink. Jag hade köpt ett puder, en ögonbrynsgrej och en kabukiborste, den är jättemjuk♥
När jag väl klev innanför dörren så sa jag hej till min syster innan hon störtade ut genom dörren för o åka till Skövde. Mamma och pappa har redan dratt iväg på fest och jag är ensam med hunden. Och katten. KATTEEEEEEN ååååh hon är dne jag saknar mest här i huset :D Nu måste jag leta upp henne!
Jag hittade henne!
Skolan rullade på.
Svenska: kolla på Dirty Dancing
Engelska: jag och Amanda jhade vår muntliga redovisning om Paris. Jag var nervös och skakade inombords men de gick nog bra ändå :) Amanda var kung!
Graflektion med Marie: skulle göra ett meny blad till vårat café
Graflektion med Gittan: fortsätta med loggan till Caféet. Min var redan klar så jag gjorde den extra fin ;)
Jaja, blev väldigt sugen på o se Skönheten och Odjuret nu, längesen. Sagt o gjort o nu är de klubbat åxå, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback