Ändrad bloggdesign, igen

Hallihallå, Ronja här igen om någon nu undrade det. Nu har jag ändrat Melindas bloggdesign lite och hon har inte sett den än, haha busigt! :) Men det kanske var dags att uppdatera den lite efter fyra månader. Hon har ju inte längre en egen häst, och bor inte i källaren kallat helvetet, så ja beskrivningen fick sig minst sagt ett ansiktslyft. Nej nu ska jag sluta prata skit, för Melinda kanske inte vill att jag ordbajsar en massa på hennes blogg. Nej, läs min blogg HÄR istället, där kan jag skriva hur knäppt jag vill, nästan! Hoppas du blev nöjd Melinda, jag har faktiskt fått ihop en hel del som jag aldrig har klarat av förut, så nu är jag lite avundsjuk på din design. Nej, sluta skriva nu Ronja!

En gammal bild på oss från 2008, hade inte speciellt många bilder på bara oss (skärpning!?), så då tog jag den äldsta jag kunde hitta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback