the Vampire Diaries

Har vampire diaries maraton här hemma, kolla klart på första säsongen igår så har börjat med andra idag, satan vad bra det där är!
Har även svängt förbi donken med Matilda idag, najs najs, snackade lite och sen va vi även ute i stallet och tog in Ikaros och Lillen, tack för hjälpen :)
Nu ska jag ut till stallet igen, mocka, fixxa mat och såna grejer. Var hos läkaren igår igen, nya prover så hoppas att min brist på järn i blodet har blivit lite bättre iallafall ;) Snart kommer jag väl se ut som en heroinmissbrukare, så många gånger som jag blivit stucken i armvecken den senaste tiden, haha, nämen ingen risk!
Snart är de nyår, hoppas 2012 blir året när jorden inte går under och att jag kan få ett lugnt, bra år för en gångs skull!
Hepp, nu stallet, ha de bäst!

Kommentarer
a m a n d a s f o t o säger:

ville bara säga att vinnaren av iphoneskalet är nu ute! :D



+ vill du tjäna pengar på bloggen? Det gör jag och jag har redan fått ihop lite pengar! Du får 70:- per person, skit bra ju! Bli medlem idag och börja tjäna pengar! Du ångrar dig inte! länk till sidan finns över min header :D

2012-01-01 | 18:55:28
Bloggadress: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback