The curse of the Black Pearl

Jag är huuur trött som helst, va uppe först av alla i morse men dagen har varit superbra! Massa fina julklappar och fick mitt älskade pirates-skepp i lego, dock trodde jag att jag skulle få Queen Anne's Revenge som är med i nyaste filmen (och det enda osm säljs i leksaksbutiker) men istället får jag Svarta Pärlan som inte släpps förrän nästa år så tack snälla snälla mamma, pappa och syrran som lyckades fixxa de åt mig ändå :)
Fick av syrran två blå katthalsband med strass på, till Frodo & Bilbo såklart, plus tre matskålar till dom med pirat-märke i åså står de pirate's island på sidan, hihihi!
Sen har jag fått tofflor, choklad, chokladfondue (stav.) såna där skålar man doppar frukter i chokald i iallafall ;) En ring, en ny pandoraberlock och 2050 kr, wihoo!
Imorgon blir det utgång med Sofie, Andrea och Moa, på annandagen kommer min farbror, Linda och Olle till Falköping så blir lite minijulafton då :)
Nu har jag så ont i ryggen efter att ha suttit o byggt ihop hela skeppet men ha det så bra och God Jul än en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback