Mitt hjärta i din hand

Tjenare tjenare, jag är vaken! Och har faktiskt vart de i en timme, wow! Anledningen då? Biljetterna till Kents konsert i Göteborg den 14 juli släpptes kl 10!!!!! Och jag bokade min och Matildas när klockan va 10.12 hahah! MEN ÄNTLIGEEEEEN! Fan nästan två år har dom haft paus då, de räcker nu! Dessutom så släpper dom nytt album i april, jag är inte rädd för mörkret, rätt najs om jag får säga det själv :)) GAAAAASH VAD JAG LÄNGTAR! Min Mac höll på o åka i golvet igår för jag bara skrek och studsa i soffan när jag läste de, och ringde Matilda och skrek lite till hahah! Dock blir de lite problem för konserten är en lördag, under falsterboveckan och dit ska jag åxå och då festar man, men jag får inte va bakis på lördagen men äsch whatever, KENT IS BACK!
Såhär såg de ut den 7 augusti 2010:
Utan tvekan en av världens finaste kärlekslåtar♥
Och M.. Min första Kent-låt som jag verkligen knarkade.
Jag tog en roll när du blev sjuk
en roll som krävde hårdare hud
min kraftreserv den tar snart slut
som min tro på en ingripande Gud
Dom raderna kan jag verkligen känna igen mig i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback