Kingdom of Heaven

Har precis kollat klart på Kingdom of Heaven, bra film tycker jag men lite rörig, hängde inte riktigt med alltid men ah, den va bra iallafall, får väl kolla på den en gång till ;)
Idag satt jag och kollade på blocket efter lite roliga kattsaker och hittade en sida, nordensdjurshop.se som hade huuuur många klösträd som helst. Om man knallar in på Skara hästsport och vill ha ett med typ två våningar får man ju betala mellan 2000-3000 kr, helt sinnessjukt, men idag så klickade jag hem detta:
Och vad kosta de då? Jo 1059 kr inkl. frakt och allt :) Dock är det 186 cm högt och mitt tak i källaren är 2m så inte mycket marginal. åååhh nu vill jag bara att mina småttingar ska komma hem!
.
Jag slocknade innan tio igår, fick sova till två på natten, somnade igen vid fyra och blev väckt halv fyra på dan, hopplöst, kan inte minnas när jag sov djupt en hel natt, eller jo, om jag går och lägger mig klockan 04.00 så får jag sova hela tiden och det är ju så himla underbart..
Är på dåligt humör, ja, men så är de ibland. Imorgon ska familjen till farmor & farfar och ha lite mini-julafton med min farbror Magnus, Linda och min lilla (och enda) kusin Olle :) Ska bli mysigt!
Jag ska försöka ta kort på mina julklappar någondag åxå :) Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback