Freedom

Herregud, det är 10 min kvar av denna dagen, som för ett år sen var väldigt speciell! Idag fyller Sparvens märke ett år!
Jag när jag var precis nygaddad!
.
Idag ringde även ägaren som har alla fina kattungar och sa att en av Oscars bröder inte var tingad längre så vi åkte dit och kollade igen och självklart var de ju den som stod högst upp på min lista av alla där.. Så jag hade jättebeslutsångest och ville köpa både Oscar och Alex som den andra heter då men ah tyvärr så var jag tvungen och välja och de blev Alex som får flytta hem till mig i Januari. Usch är fortfarande ledsen, jag är nog mer katt än hästmänniska egentligen!
Det här är lilla Alex som kommer trivas så bra hos mig :) Han har dubbelt så len päls som Oscar! Åså va han ju min favorit från början också men åh, lilla Oscar :(
.
Nu ska jag sova, imorn förvandlas jag till Indian på julavslutningen i stallet kl 16.00, kom dit vetja! 20 kr kostar det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback