Grace á toi á nouveau je respire

Jag är så frånvarande att jag skäms, och detta gäller absolut inte bloggen bara utan även i mitt verkliga liv! Så jag vill bara säga förlåt till mina kompisar för att jag befinner mig i en helt annan värld, som bestått av kaos men kaoset blir kanske harmoni snart, hoppas som en jävla galning på detta nu!

Så kanske lagom till skolstarten är min hjärna reparerad igen :)

Eller jaa, förmågan att koppla ihop olika saker lär väl fortfarande vara lika förvirrad, eller kanske har den blivit bättre fetrsom jag kanske inte är så förvirrad längre! :)))

Hm jaa vi får väl se ;)

 

Tänkte bjuda på några bilder jag tog i lördags på Elsa och min förra ponny Tom som var och tävla på ridskolan! Dom blev 2:a i LCn och tyvärr ett stopp i LBn men duktiga som satan är dom fortfarande!


Omhoppning
En glad Elsa efter målgång :)
Ärevarv
Haha typiskt Tom och bli helt galen under ärevarv ;)
De va allt, btw, rubriken är något jag vill tatuera!
Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback