Om jag kunde drömma, skulle jag drömma om dig

Idag är ingen vanlig dag. För exakt ett år sen så stog jag framför scenen i Trädgårdsföreningen och skrek som en galning åt Kent som stog där. Herregud att det redan gått ett år? Snart får deras break va slut faktiskt.. Dock ska jag se Bilar 2 på bio snart för nånstans i mitten av filmen sjunger Jocke Berg låten Då det känns perfekt hihi :))

Matildisen åkte härifrån för kanske nån timme sen, då hade vi kollat på skräckfilmen När lammen tystnar, dock var det mest jag som tittade och beskrev i slutet ;))

Och hon hade med sig en påse med presenter till mig för att jag tagit hand om Felicia! Jag fick hårinpackning, så att jag skulle slippa klippa mig hehe (a) Sen fick jag lösögonfransar, dekorationer att sätta på naglarna, ett suuperfint armband, tuggummi, en rosa pincett med blommor på och en stoooor kram :)) Suuper tack men det är fortfarande alldeles för mycket :)))

 

Nu ska jag.. Läsa När jag hör din röst! Läste ut Om jag kunde drömma igår för 10:e gången och fy fan vad dom har gjort filmen orättvis, hade glömt av hur underbar boken är och hur fel dom tolkat Edward i filmen. Jag höll ju på o spricka flera gånger bara för att han är så underbar! Gaaaash! Tänker aldrig eller väldigt sällan se filmen i fortsättningen :)))) Plus att min Edward är den som skulle få alla att svimma istället för att skrika ;))

Puuuusss!

 

Glömde nästan, imorn ska jag på hemligt uppdrag, wish me luck..

Är fan nervös!


Kommentarer
Evelina säger:

LYCKA TIIIIIILLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <-- överdrivet -.-

2011-08-07 | 22:22:39
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback