En sista buss i regnet sen får man gå

Okej vad ska jag säga? För två veckor sen så vaknade jag med ett svullet högerknä, helt utan anledning för jag hade verkligen inte gjort någonting, inte sträckt mig eller nått. De va så svullet att jag inte kunde böja det vilket ledde till att jag belastade högerfoten fel så fick så ont i den att jag inte kunde gå överhuvudtaget, när jag böjer den så gör de ont men kan stödja på den o allting. Mamma tvinga mig och åka till sjukan och kolla upp detta för jag käkade Voltaren i fem dar men inget hände. Läkaren säger då att jag är plattfotad och måste åka till KSS och fixxa specialutformade skoinlägg, använda knäskydd och käka nya painkillers. Och inte rida förrän det slutar göra ont. Jag höll på o döda henne, nu när jag kanske har hittat en häst! GAAAAH

Men brukar jag göra som läkare säger? hmm.. Kanske i två dar sen går det inte mer så jag kommer rida ändå. Trots att ledbanden i knäet kan gå sönder. När jag slänger över benet över sadeln, själva ridningen skulle tydligen inte vara så farlig? Hm.

 

Beställt ett par svarta converse åxå, på tiden för jag har bara converse med rosa på och det är typ två toppar som absolut inte går o ha till så var tvungen (a) hihi!

 

Fick två försenade 18 årspresenter igår åxå! En Thomas Sabo halskedja av farbror Magnus & Linda, och ett SNÖ armband av Hanna & Åsa :))) Tack tack tack!

 

Emelies konfirmation var igår åxå, bjuder på en bild ;)


Amina, Emelie & Sara

Nu blire nån film! Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback