Dom skulle vilja vara som oss

Godkväll

Var uppe vid 05.40 imrose för o bege mig mot Hammarö (Karlstad) och prova en häst som skulle tävla där plus kolla på Sofie :) När vi kommer dit ät inte hästen där för igår kväll hade säljarens mormor dött :( Skittråkigt verkligen och jag hade verkligen sett fram emot att få prova den här hästen.. Och vanligtvis står den i Bollnäs mellan Sundsvall och Gävle så det är ju ingen endagstripp direkt :/

Förlåt men y fan vad trött jag är på o leta häst! Räknade ut att från första gången jag letade stor häst (efter att jag sålt Tom) fram till nu har jag provat 26 olika hästar, det här skulle blitt den 27:e. Och den här gången får de fan inte bli fel..

 

Hur som helst så ska jag dra mig mot sängen och läsa boken om Bella & Edward för 10:e gången? Kommer aldrig tröttna på dom böckerna alltså :)) Och i höst ska jag dra med en viss person på hemligt uppdrag har jag bestämt! Är sjukt sugen ;))) hehehheh (elakt skratt)

 

Okej dags o gå o lägga sig, puuuss!


Tom o Jessica
I miss you

Kommentarer
Evelina säger:

MAHAA, JAG VET VAD DET HEMLIGA UPPDRAGET ÄÄÄÄÄR :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

SÅ JÄVLA GRYYYM!!!!!!!!

2011-08-06 | 12:48:22
Bloggadress: http://envsigeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback