Converse All Star

Jag var duktig idag igen, fick stanna hemma från skolan idag med men var ändå vaken vid 8 så satte mig och läste sså jag inte skulle somna ;) Har kollat på tredje Scream filmen så nu har jag sett alla! Smart som jag är började jag med den nyaste men va fan ;) Skräckfilmer är de inte så noga med typ :P
Ska ut och rida en sväng på Ikaros sen åxå, blir nog dock lite kortare pass idag för foten protesterar lite.. Eller ja de är väl lättare sagt än gjort för så sa jag igår åxå ;)
Känns som jag inte ha något speciellt o berätta, pappa ska skicka in brevet till stiftelsen idag så nu får jag hålla tummarna! Och justee! Mina svarta Converse skor kom hem från England igår, dock får jag inte navända dom än men den som väntar på nått gott ;)
Alla vet väl hur Converse (tänk Amanda så blir ordet roligare)
ser ut men for the record liksom.

Och juste, den filmen kanske jag ska visa för alla fattar nog inte vad jag menar med tänk Amanda.
Spola fram till 3.20 ;)
Detta är ett utav fem filmklipp från crousingen i Falköping, de andra fyra finns att se här!
(Tryck på här)
Okej de va allt för nu, dags för lite Jigsaw massacre! Höhöhö
Jag håller på att bli en psykopat, dom säger ju att skräckfilmer gör att psykopater blir kreativa, iallafall i Scream.
Snart har jag nog inga bloggläsare kvar, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback