18 and life you got it, 18 and life you know

Herregud vad slarvig jag är! Jag har ju inte visat mina födelsedagspresenter! Slänger upp bilder på dom lite snabbt nu för måste börja gör mig i ordning för o åka på kalas vid 6..
Drar dagen lite snabbt, kollat Dag-Otto på förmiddagen sen dra till Grevagården och SM för o titta på Li när hon tävla, hem, skjutsa Emelie till stallet, hämta mamma och hon o jag drog upp på stan och nu sitter jag här.
Blommor av lite olika :)
En korg från Netto med alla möjliga saker i, plus en pommac-flaska fick jag av Felicia, Ronja, Michelle & Daniel :) Var typ två armpuffar med olika hälsningar på, knäckebröd, böcker, kockelijomocksmedicin (gjorde ett gott försök till o stava där) översättning=godis, reseplåster, en lakritsklubba från en Michelle som vet hur mycket jag älskar lakrits och ett sånt där fint hawaii-blom-halsband men efter lite för vild dans så försvann några blommor..
Hmm..


Alla presenter som var i korgen, plus..


En suuuperfin berlock från Thomas Sabo! Tuuusen tack! :)) igen ;)


Linne med jättemycket öppet på sidorna ni vet, halsband och nagellack fick jag av Matilda & Moa :)


Bakistabletter, godis och en martiniflaska (som av någon anledning saknas på bilden) av Jensy, Jensan & Zofia :)




Choklad och en skrapad vinstlott av Casper, Erik och Martin :)


Choklad (som mamma åt upp) av Joel & Samuel :)


Två små baccardi flaskor av Lena & Linda :)


Detta fina Pandora-armbandet fick jag av Filip och berlocken, också Pandora fick jag av min syster :)

Massa tack igen för en underbar födelsedag och alla fina presenter!
Dock finns det ju en present kvar men, den kommer i ett eget inlägg :)
Nu måste jag ruuuuuuusa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback