Tiesto - He's a pirate

Hello there!

 

Dagen började med att Evelina kom hem hit vid halv åtta, vi gick till skolan åtta och då började vi :P Läste lite sagor innan trion + linda knallade till CityGross och handla lite för att sen ha mentorastid sen gå hem till mig och laga mat ;) Back to school tjugo i tolv med två timmar graf sen fick vi gå hem. Lärarna sa typ 5 ggr var att NU ÄR DET HELG medan vi satt kvar och var fortfarande helt inne i de vi gjorde :P

Dock när vi gick därifrån så bröt de loss för mig och Evelina, Amanda skämdes :S Shit!

 

Vi gick hem hit igen, kollade på HSM 3, åååhh! Evelina blev nog ganska trött på mig & Amanda som sjöng med rätt bra!

 

Vi plus Michelle drog till Lidköping vid fem, åt på Elake Måns och sen hem igen vid kvart i sju. Nu har vi äntligen kollat på filmen med alla klipp vi lyckats filma från tiden på Katedral, hittills! Herregud säger jag bara, den är sjuuukt bra!

 

Nu har Amanda åkt hem och vi tre som är kvar ska snart dra oss härifrån också, ha de gött :)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback