Prins Ali lycklig och fri aliababa

Tjenna!

 

Ligger och kollar på Aladdin, mysig film :)) Abo är sjukt söt! Teorikursen gick bra, nästa sista gången ju. Tänk att nästa månad har det gått 6 veckor sen första gången.. Om det fortsätter att gå såhär fort kommer ju jag ta studenten imorgon? :O

 

När jag kom hem började jag plugga lite teori, valde mellan det och gå ut på powerwalk men blev teori. I typ 10 min sen ringer Michelle och säger att hennes läkt är påväg hem till oss haha, men dom var mysiga!

Michelle, Marita och Cissi hade vart i Sköve och fått med sig en liten grill, växter, blommor och krukor att ha på balkongen, det blev supermysigt! Ska ta kort imorgon ;)

 

Nu är det dags för mig att sova! Imorn börjar jag skolan kl 8 med gympa sen engelska och samhäll innan jag slutar kl 12. Då ska jag nog dra ut på en powerwalk kanske, har ju zumba på kvällen åxå så får se lite.. Annars får det bli på onsdag!

Ska göra klart ett körkortstest nu sen släcker jag, tack för mig!

 

Slänger in en bild från när jag tatuerade mig, det var en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback