Mr Bean

Tjatja

Hade engelskaigår åxå, kollade på film sen kilade jag och EVelina hem till mig och kollade på bröllopet mellan prins William och Cate Middleton, helvete vad fin hon är!
Jaja vi drog till Skövde sen och köpte glass på donken och en prinsesstårta som Livsmedelprogrammet på skolan hade dukat upp i Commercehuset, sjukt lång! Sen åkte jag på ett proppfullt tåg hem :P

Drog till Skara igen för jag hade ju såklart glömt vissa saker^^ Sen viader till mormor&morfar för morfar fyllde år i torsdags.

Ikväll kommer 5 brudar hit som ska fira valborg för fulla muggar! puss! :)

Kommentarer
Evelina säger:

jjaaa, tog du med dig kameran då? :D:D:D

2011-04-30 | 15:35:46
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback