Life is the most spectacular show on earth

Inatt sov jag som en stock i 13 timmar. Mamma kom och väckte mig kl ett. Verkligen skakade liv i mig haha :P Gick upp och såg till min besvikelse att det blåste och att solen gått i moln när jag tänkte sola så fick bli konstgjord, för att sen upptäcka när jag solat klart att dte var hur fint väder som helst suck -.-

 

Dagen har rullat på som vanligt, har övningskört lite och rensat min plånbok från massa skit, bl.a kvitton sen ett år tillbaka! Välbehövligt som ni kan se på bilden.

Plus en del papperslappar med en massa information som var intressant för månader sen. Så min plånbok har bantat ner hälften av sin ursprungliga vikt idag. Tänk om man kan göra så med sig själv åxå? Fast då skulle jag bli ett skelett pch de är ju inte snyggt. Inte ens när man är död.

 

På tal om död, Amanda är död när hon lever. Något alldeles nytt, kanske ett framgångsrik varumärke för hennes del i framtiden? Btw, längesen jag babblade på om allt som ploppar upp i skallen på mig. Har lärt mig att kontrollera mig själv men eftersom jag är hur trött som helst så kan jag inte det nu. Dessutom avgör hur snabbt jag skriver på datorn hur mycket skit dte är jag har i skallen. Så när det går sjukt fort tänker jag massa massa mycket. Och Samuel som tycker att jag inte tänker alls. Dags för den killen o tänka om.

 

Okej, nog om tänkning, måste spara lite av hjärnan till dagen i Göteborg med Evelina imorn. Och anledningen till att jag inte sover än är för att jag funderar över varför hon ska korsförhöra mig imorn. Om något jag (antagligen) hade gjort som hon fick reda på idag. Jag är rädd. :S

 

Som sagt, imorn rullar tåget mot Göteborg 11.50, kl 15.00 sitter jag och Evelina i biosalongen på Bergakungen och ser på Water for Elephants, naaaajs!

 

 

 

Ni får ha en mysig dag imorn för de ska jag ha! Blir väl inte allt för mycket uppdaterande imorn. Fats dte har de ju inte varit idag heller.

Puss godnatt!


Kommentarer
Evelina säger:

hahaha, jag kan ju lugna dig med att det inte är du som har gjort något ;)

2011-04-20 | 06:43:30
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
Evelina säger:

hahaha, jag kan ju lugna dig med att det inte är du som har gjort något ;)

2011-04-20 | 06:43:51
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback