Kiss & Love

Hmm mina utländska "läsare" fortsätter att ligga ca ett år efter bland inläggen, hahah fattar inte vad det är för något men aja :P

 

Dagen idag. Kan säga först att just nu ligger jag i min säng och den har aldrig varit så skön som den är nu! Vill aldrig gå upp. Så jävla trött.

Okej, började åtta och satt i typ lite mer än 1,5 timme med ekonomiprov. Förstår ni stackare hur skönt det är o ha ett 90 sidors prov ur vägen? :O u-underbart!

Vid tio hade vi foto och vi skar ut bilderna vi redigerade förra veckan till vårt café, mina blev lite brusiga men men that's life!

 

Åt mat sen estetisk verksamhet där vi skulle rita frontperspektiv? Aa ett rum där man drar streck till möbler och sånt från en horisontprick, ehm nu ger jag upp med den förklaringen. Hur som helst, den skulle lämnas in idag och jag hade inte ens börjat.. Så satt från 12.20 till 15.00 med den höhö.

 

Jag & Amanda åkte vidare till Falköping, Evelina dissa oss för fotbollsträning :( Det var ju marknad där idag så fick med mig ett kilo godis hem plus en godisrem och jag & Mandy delade på en påse baconchips, mums!

 

Nu ska jag nog duscha, krypa i mysiskläder och halvsova till en film :)) Eller laga mat till Michelle ;)

Peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback