Jag ska raka av mitt hår

(på bilden leker jag att jag är en brottsling som inte får identifieras)
(okej lite då)

Trött efter samhällsplugg? Jag har pluggat sen halv fem och slutade vid 9. Hade typ 45 min paus i mitten där jag badade men jag har pluggat alldeles tillräckligt. Tillräckligt för att inte kunna ta in något mer.

Nu ska jag nog slänga på High School Musical 3, evigheter sen jag såg den i ett streck! Plus göra lite makaroner och köttbullar och förbereda mig på att kanske bli dödad av Evelina imorgon..

 

Btw, haha Eric och Michelle satt o plugga i köket och jag satt inne på mitt rum med lite halvöppen dörr då jag hör i ena halvan av hjärnan höra Eric säga nått i stil med:

- Jaa, Melinda, när hon dör så blir ju hon till jord?

Michelle: Aaa?

Eric: Jaa och när hon blir jord så kommer du tillslut att äta henne eftersom hon är död.

Michelle: Mhmm?

Eric: Eftersom hon blir jord så blir hon ju senare mat för den jorden kommer användas till o odla mat sen.

Michelle: Aa juste ja!

 

Hööm de va lite svårt o läsa om valutapolitik när man hör en diskussion om vad som kommer hända med en när man dör :P

 

Nu äre mat och HSM3 som gäller, sov gott allihop!


Kommentarer
Evelina säger:

hahaha, sköön!

vajaha? varför ska jag döda dig? :ooo

Vad har du gjort som inte jag vet??!?!?

2011-04-06 | 22:29:12
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback