Falskt alarm, falsk marknadsföring

En heeeeldag i Göteborg med EVelinis idag, vi såg som sagt Water for Elephants och den var nått så sjuuuuukt bra! Se den!

 

Innan vi kom iväg till tåget sprang jag runt i hela huset och frågade syrran om jag fick låna mascara, tröja, skor och väska. Jag fick låna dom två förstnämnda.

 

Iväg kom vi och vi knallade runt i Nordstan, Femman och genom kompassen innan vi drog oss mot bion. Filmen tog slut och vi grät nästan. Sen åkte vi tillbaka till Brunnsparken där vi köpte mjukglass. Stoooora!


Tågresan hem ska vi inte snacka om. Jag visste inte vad en flodvåg var men säger sen "är de typ som en tsunami?". Eh aa.

Sen så stannar tåget strax innan Floby och när vi sen börjar rulla igen hörs en röst i högtalarna som säger:

"När ni går på toaletten så finns det två knappar ni kan trycka på. Den ena är spolarknappen och den trycker ni på om ni vill spola på toaletten. Den andra är en nödsignalsknapp och den ska ni bara trycka på vid en nödsituation, om ni t.ex. bryter benet eller får en hjärtinfarkt eller något sånt. Tryck alltså inte på den om det inte är en nödsituation. Tack."

 

Hahahah herregud :P

Pöss


Kommentarer
Evelina säger:

haha, taaaack för dagen!

Nu får vi la tagga till en 7;e maj.. & ja, vi har ju somsagt ett litet vad ;)

2011-04-20 | 22:17:43
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback