Everybody hurts

Hey there!
Imorse så va de ingen bra morgon.. Skulle prova att öppna dokumentet med radioanalysen som jag skrev lite på igår. Gr det att öppna? Nej. Kul kul men deadline är uppskjuten till fredag efter påsklovet så jag kunde andas ut ändå :)
.
Ska ha min sista lektion, två timmar graf där vi ska skriva på just den så aa jag hoppas att jag bara kommer ha det lilla jag har hemma kvar sen :) Efter skolan så drar trion till Rocco och käkar pizza, vad var det för pizza nu igen? Hmm har frågat det typ tre gånger men får inget svar. Efter det drar jag nog hem och packar sen sticker jag och mamma vidare till Stöpen och kollar på en cykel! :D En asgammal från typ 50-talet, asnajs!
.
Ha de gött! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback