Did everyone see that because I will not be doing it again

Jag sk ainte blogga, jag ska sova men har en sak att säga.
JAG BOKADE BILJETTER TILL PIRATES OF THE CARIBBEAN - ON STRANGER TIDES IDAG!!!!!!!! På premiären den 18 maj, åååååååhhhhhh vad jag längtar! Plus attd et är i 3D.
Tänk.. Jack Sparrow 10 cm från ansiktet.
... första Pirates-filmen efter att jag tatuerat mig plus köpt halsbandet från första filmen..
Ska om jag har råd fixxa hem den dösnygga ringen Jack har i varje film..
Och en t-shirt kanske?
Nej då kommer alla missa halsbandet. Och tatueringen måste synas.
OH MY GOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Evelina säger:

hahahaha!

2011-04-28 | 17:23:30
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback