Current call

Först hade vi mattelektion med den läskiga matteläraren. Jag var själv med honom i korridoren när han skulle snacka matteprov med mig. Dubbelläskigt!

 

Sen hade vi håltimma, jag och Amanda knallade hem hit och Evelina lämna vi i tyskaklassrummet ;) När vi kom tillbaka halv tolv skulle vi ha samhäll och fick jobba med instuderingsfrågorna och efter det svenska och läraren malde på om sagor, jag somnade, Dennis fick kramp i ryggen, läraren sa kära nån och jag hade fullt upp med o hålla mig för skratt när hon läste om Kokaburra.

 

Dirr efter skolan åkte jag till Falköping. Jag & mamma åktetill InterSport och köpte springkläder till mig :) Jag hade fått 3800 av en stiftelse idag så jag är glaaaad!

Efter dte åkte jag till trafikskolan, hade teorikurs i 1,5 timme, bokade in två körlektioner och gick sen därifrån för o inse att jag missat bussen till Skara med 2 min :@

Tanken var att jag då skulle övningsköra till Skara men pappa hade tagit braiga bilen så när jag och mamma kört omkring tillräckligt länge för o leta efter den blev klockan så mycket att nästa buss till Skara skulle gå. När jag kom hem skulle jag va duktig och diska men skar mig på brödkniven. Nu har jag käkat baguette med skagenröra och ska se en film sen ska jag sova, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback